Генеральний директор компанії Yasno Сергій Коваленко повідомив, що українці неохоче оплачують комунальні послуги вчасно, але не соромляться брати кредити на нову техніку.
Про це повідомляє «Хвиля».
Він повідомив, що на 1 травня 2023 року українці накопичили заборгованість понад один місяць за спожиту електроенергію у розмірі понад 1,7 млрд. грн.
Для того, щоб спонукати клієнтів бути більш відповідальними щодо оплати комуналки, YASNO прийняла рішення передавати інформацію про заборгованість побутових клієнтів до Українського бюро кредитних історій.
Як зазначив Коваленко, ця інформація буде доступна і банкам чи фінустановам, які прийматимуть рішення про видачу кредиту.
«Ми знаємо про складні обставини, але є клієнти, які не платять за використану електроенергію та інші комунальні послуги, але при цьому беруть кредити, наприклад, на чергові нові iPhone. Саме на таких клієнтів і розрахована така активність», — підкреслив він.
Глава компанії додав, що клієнти, які завжди справно оплачують платіжки, зможуть отримати позитивну кредитну історію. Це дозволить їм покращити свою кредитну репутацію, отримувати вигідніші умови позик та забезпечить їх фінансову стабільність у майбутньому.