Наливайченко рекламується за кошти сумнівного походження

Партія «Громадсько-політичний рух Наливайченка «Справедливість» використовує у діяльності антикорупційну риторику, не звітуючи про витрати і спонсорів, повідомляє громадський рух ЧЕСНО.

Зазначається, що в офіційних звітах політичної сили не відображені витрати на офіси, намети, прапори, брендований одяг, зовнішню рекламу. При цьому лише в липні в столиці з’явилося щонайменше 50 білбордів та сітілайтів партії.

«Оператори зовнішньої реклами у Києві повідомили, що кампанія на таку кількість бордів, як замовила вже «Справедливість», коштуватиме близько 5 тис. гривень на місяць за борд, тобто 250-350 тис. гривень щомісяця. Це навіть без врахування бордів у обласних, районних центрах та на трасах. Відповідно вартість кампанії точно має бути вищою», – говориться в публікації.

Тоді як перед стартом кампанії на рахунках політсили було лише 11,5 тис. гривень, і сам Валентин Наливайченко пожертвував партії всього 3 тис. гривень.

Читайте нас у Telegram, у FACEBOOK, на YOUTUBE, INSTA, Twitter та у GOOGLE новинах